Barwa, Perfect House- Glass ( do szyb)

Jesteście ciekawi kolejnego produktu do sprzątania od Barwy?
Jestem pewna, że tak.
Dzisiaj oczywiście przedstawię Wam rewelacyjny środek do czyszczenia szyb, szkła itp. 






PERFECT HOUSE GLASS


Profesjonalny płyn do mycia powierzchni szklanych GLASS polecany jest do czyszczenia szyb okiennych, samochodowych oraz:

  • innych powierzchni szklanych, emaliowanych.
  • ram okiennych
  • luster i kryształów
  • płytek ściennych
  • płyt ceramicznych i indukcyjnych


Moje okna od dziś już nigdy nie będą szare!

Zobaczcie sami...


Widok z okna przed myciem...




I po... 


Z tak czystymi szybami w oknach dni od razu stają się piękniejsze! Nie ma smug, ani zacieków. Perfect House Glass spisuje się idealnie nie tylko na szybach okien. 
Tak wygląda lśniące z czystości lustro:


Widzicie jakieś niedociągnięcia? Ja nie! I wystarczyło kilka sekund- nie trzeba nawet zbytnio polerować, połysk robi się niemal sam. 


A teraz czarna obudowa laptopa- lepik na kurz. Widać na niej odbite palce, brud- wszystko! 

Przed: 






Po...



Sprzątanie z Barwą to teraz czysta przyjemność. Bez wysiłku, bez drapania i bez smug. Moim zdaniem takie środki powinna mieć każda gospodyni domowa. 
Jeśli moje dowody na doskonałość tych środków Was nie przekonują, musicie ich wypróbować sami!
Przekonajcie się i oceńcie ;) 

Zapraszam na profil facebook'owy Barwa .
 
blogging tips

1 komentarz:

  1. Środki faktycznie doskonałe :-) przekonała mnie Pani do ich skuteczności w działaniu :-)
    Pozdrawiam
    Paulina Kotlińska

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog testerski , Blogger