Barwa Perfect House - Kuchnia

Hej! 
Dzisiaj pora na pierwszy z produktów od Barwy, który pomagał mi zwalczyć brud i zacieki w kuchni. Mam na myśli oczywiście spray Barwa Perfect House do kuchni. 

Na początek troszkę informacji o produkcie:

Profesjonalny płyn do mycia kuchni czyści wszelkiego rodzaju powierzchnie kuchenne:
  •   szafki kuchenne
  •   blaty
  •   zlewozmywaki
  •   lodówki
  •   kuchenki gazowe i elektryczne
  •   piekarniki
  •   okapy
  •   ruszty
  •   płyty ceramiczne i indukcyjne
  •   kafelki
  •   kosze na śmieci
co usuwa?

  • brud
  • osady z tłuszczu, sadzy
  • zaschnięte plamy po tłuszczach, napojach, owocach i innych
 Dzięki unikalnej formule płyn jest niezwykle wydajny. Płyn nie pozostawia smug i zacieków. Zabezpiecza przed ponownym zabrudzeniem. Nie rysuje czyszczonej powierzchni. Nadaje połysk i chroni przed ponownym zabrudzeniem.  Starannie dobrana kompozycja zapachowa sprawi, że w pomieszczeniu utrzyma się trwały i przyjemny zapach.


A teraz dowody na to, że Barwa Perfect House działa! I to jak... ;) 

Płytki w kuchni przed myciem : 





Efekty mycia Barwą Perfect House, Kitchen:







Moim zdaniem rewelacja ;) Płytki lśnią... 
Najpierw rozprowadziłam produkt przy pomocy ściereczki , a następnie myłam je wilgotną ścierką  i jednocześnie polerowałam do sucha tak, żeby nie było smug. Jak oceniacie efekt? Ja jestem bardzo zadowolona. Pierwszy raz umyłam tłuste płytki bez gorącej wody i płynu do naczyń ;) 

Teraz kolej na płytę kuchenki, która pokryta była brudem i tłuszczem. 
 

Przed...






I po... 







Efekt widać gołym okiem ;) Oczywiście w przypadku kuchenki po użyciu środka, umyłam ją ponownie samą wodą, bo kuchenka ma kontakt z żywnością. W tym przypadku również polerowałam ściereczką do sucha i kuchenka lśni czystością. 

Piekarnik i najbrudniejsza część okapu- wentylator, po myciu wyglądają tak: 



 Myślałam, że zatłuszczony wentylator już nigdy nie będzie biały,  a tu proszę... 

I jak kochani , przekonałam Was, że warto wypróbować tego cuda ? 




 Jak dla mnie jest to najlepszy środek do czyszczenia kuchni, jaki do tej pory miałam okazję używać. Z Barwą będę mieć już zawsze perfekcyjną kuchnię ;) Polecam serdecznie!!!

 


blogging tips

1 komentarz:

  1. Muszę mieć ten środek ! :-) niesamowite efekty !
    Pozdrawiam
    Paulina Kotlińska

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog testerski , Blogger