Niespodzianka od Barwa Perfect House - WOW! ;)

Dzisiaj muszę się Wam pochwalić niespodzianką, jaką zastałam w swoim domu wczoraj wieczorem.
 Czekałam wprawdzie na kuriera, ale skoro rodzice mogli odebrać paczkę za mnie, to pojechaliśmy z mężem na zakupy przedświąteczne.

Wchodząc do domu zobaczyłam w kuchni śliczne, drewniane pudełeczko, zapakowane  na prezent. Oczywiście pierwsze co, to zrobiłam zdjęcia tego cuda. 




Jesteście ciekawi co kryje wnętrze?
 Ja byłam ;) Więc szybciutko otworzyłam i...






Zdjęcia mówią same za siebie... 

Dostałam wspaniałe produkty, które przydadzą mi się w najbliższym czasie. Zawartość pudełka bardzo mi zaimponowała. Znalazłam w nim środki czystości od Barwa Perfect House. Nie znałam ich do tej pory, ale słyszałam, że potrafią zdziałać cuda. 
Czy pozytywnie opinie o nich są słuszne... Przekonam się niebawem i oczywiście wszystko dokładnie opisze. Bądźcie więc na bieżąco.

PS
Ja już zabieram się za sprzątanie, bo troszkę pracy mnie czeka
 a Wam, kochani, życzę Wesołych Świąt! 


1 komentarz:

Copyright © 2014 Blog testerski , Blogger