Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. O zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

OBAGI HYDRATE - DŁUGOTRWALE NAWILŻAJĄCY KREM, ZMNIEJSZAJĄCY TRANSEPIDERLAMNĄ UTRATĘ WODY.


Dzisiaj mam przyjemność opowiedzieć Wam o kremie Obagi- dla mnie wielkiej NOWOŚCI, który właśnie testuję.




Dla chętnych informacja prasowa dotycząca kremu : http://serwisprasowy.platiniumcast.pl/obagi/obagi-hydrate/



  • pojemność: 48g
  • cena: 117zł 

Obagi Hydrate zapewnia całodzienną ochronę skóry przed wysychaniem i nadaje się do wszystkich rodzajów skóry. Preparat zawiera Hydromanil, środek uzyskiwany z nasion drzewa tara, który stopniowo dostarcza wilgoć do skóry. Dodatkowe składniki to masło shea, masło z mango, awokado i gliceryna, które pomagają w zwalczaniu suchości skóry.


Bezpieczeństwo Obagi Hydrate™ zostało potwierdzone klinicznie:
- przebadane dermatologicznie
- przebadane alergologicznie
- hipoalergiczne
- niedrażniące
- nieuwrażliwiające
- niekomedogenne

Dzięki innowacyjnemu systemowi sekwencyjnej dostawy składników nawilżających i synergicznemu połączeniu substancji aktywnych,  krem Obagi Hydrate® zmniejsza transepidermalną utratę wody oraz zapewnia optymalne
i długotrwałe nawilżenie – nawet do 8 godzin w ciągu dnia.






Moja opinia o produkcie

 Krem Obagi Hydrate™ jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery, również do cery wrażliwej.
Ma aksamitną konsystencję, szybko się wchłania i świetnie się sprawdza jako baza pod makijaż. Ponadto, nie ma zapachu- bynajmniej ja nic nie czuję. 
 
Co zauważyłam po jego codziennym stosowaniu? Po demakijażu nie mam uczucia ściągnięcia i pieczenia. Bez wątpienia poprawił się też  koloryt skóry mojej twarzy.
Krem porządnie ją nawilżył i poprawił jej ogólny stan.
Przy mojej trądzikowej cerze sprawdza się świetnie- przyspiesza gojenie ranek i regeneruje skórę.
Przyznam się bez bicia, że nie wierzyłam w cudowne działanie tego kremu, ale jestem pozytywnie zaskoczona, a wręcz POKOCHAŁAM ten produkt. 

Kochani, zapraszam na stronę Obagi, gdzie znajdziecie ten i inne fantastyczne produkty. 

Pozdrawiam Was serdecznie!

1 komentarz:

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger