Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. O zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

Le Petit Olivier- kosmetyki francuskie w Polsce

Witajcie Moi Drodzy
Dzisiaj słów kilka o kosmetykach prosto z Francji.
Kosmetyki francuskie Le Petit Olivier są coraz bardziej znane w Polsce i można je spotkać m.in. w wielu sklepach internetowych.
Misja Le Petit Olivier to wykorzystywać dobroczynny wpływ natury czerpiąc bezpośrednio z kulturowego i duchowego bogactwa regionów. Marka oferuje kompletne linie produktów do pielęgnacji ciała: mydła, żele pod prysznic, szampony do włosów, odżywki do włosów, balsamy i kremy do ciała i twarzy oraz balsamy do ust.


Do przetestowania otrzymałam 3 produkty :

- Krem oliwkowy na dzień 
- Mgiełkę jaśminową do ciała
- Prowansalskie mydło cytrynowe




 Prowansalskie mydełko cytrynowe







 Mydło prowansalskie cytrynowe z południa Francji.
Charakteryzuje się bardzo wysoką jakością, produkowane jest według tradycyjnych receptur, na bazie najlepszych, naturalnych olejów roślinnych.

 Nie zawiera parabenów, nie jest testowane na zwierzętach i nie zawiera dodatków pochodzenia zwierzęcego.









MOJA OPINIA:

Mydło ma urzekający i intensywny zapach, który pokochałam od pierwszej chwili. Cytrynowy aromat wyczułam już przez zamknięte pudełko z kosmetykami. Bardzo cenię sobie takie pachnące cudeńka, więc pierwsze wrażenie było jak najbardziej na plus.
Opakowanie mydełka jest ekologiczne, papierowe i posiada ciekawą oprawę graficzną. Samo mydełko nie wygląda jakoś wyjątkowo - jest jak wiele innych mydeł, ale jakościowo znacznie je przewyższa. Nie wysusza skóry. Dobrze ją oczyszcza i odświeża. Po umyciu skóra nie jest ściągnięta, ani też napięta. Takie mydło warto mieć ;) Jego cena to około 5,50 zł.


Mgiełka do ciała jaśminowa










Mgiełka do ciała z ekstraktem z jaśminu,aloesu i oliwki.Nawilża skórę,delikatnie odświeża i nadaje jej piękny zapach.Nie zawiera alkoholu i parabenów.







 
 
 
 
MOJA OPINIA:

Mgiełka do ciała ma ciekawy, choć niezbyt piękny zapach. Opakowanie w formie spray-u jest bardzo wygodna w użyciu. 
Mgiełka przyjemnie nawilża i odświeża skórę. W żaden sposób nie uczula ani nie podrażnia jej. Osobiście rzadko stosuję takie kosmetyki, ale wygoda i świeżość, jaką można uzyskać dzięki tej mgiełce przekonała mnie do zakupu kolejnego tego typu kosmetyku. 
Cena mgiełki to ok. 20 zł.


 Oliwkowy krem na dzień







 Głównym składnikiem serii kosmetyków Le Petit Olivier jest wyjątkowa oliwa z oliwek tłoczona w tradycyjny sposób.Unikalny skład oliwy sprawia,że ma ona właściwości silnie nawilżające,ochronne,odżywcze i regenerujące. Oliwkowy krem na dzień przeznaczony jest dla cery suchej i wrażliwej.93% to składniki naturalne.Ma lekką konsystencję a swoje nawilżające właściwości zawdzięcza dużemu stężeniu oliwy z oliwek.W połączeniu z aloesem i witaminą E chroni,wygładza i nawilża cerę.





 MOJA OPINIA:

Krem oliwkowy posiada dozownik, dzięki czemu jest wygodny w użyciu. Jako posiadaczka  cery mieszanej nie stosuję tego kremu na co dzień. Podarowałam go mamie, bo ona ma suchą skórę i bardziej jej odpowiadał. 
Sama mogłam się szybko przekonać, że krem intensywnie nawilża skórę, dobrze się wchłania, ale u mnie- powoduje świecenie. W przypadku suchej skóry mojej mamy krem sprawdził się świetnie. Sprawił, że skóra stała się gładka i intensywnie nawilżona. Jest doskonały do codziennego użytku. Pielęgnuje suchą i podrażnioną skórę, chroniąc ją przed dodatkowymi uszkodzeniami.  Koszt takiego kremu to ok. 32 zł.





Zapraszam na facebooka Le Petit Olivier Polska:



6 komentarzy:

  1. Oliwka zwróciła moją uwagę :) Takiego produktu nie mam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiło mnie mydełko. Czy mogłabyś mi posłać jego skład w wiadomości?

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze przyznać, ze te kosmetyki mnie zaciekawiły. :) mam nadzieje, ze tak jak i u ciebie sprawdza sie u mnie! ;)
    Jesli mozesz podeslij mi zdjęcia składu produktów na : siatkareczkaa00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo też mam to mydełko i tak samo uważam że jego zapach jest powalający :D Chciałabym jeszcze wypróbować tą mgiełkę :P
    zapraszam: igway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger