Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. O zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

NOBLE HEALTH, CLASS A COLLAGEN- Recenzja


Tak, jak obiecywałam w poście KLIK, dzisiaj opowiem Wam o efektach 3- tygodniowej kuracji suplementem CLASS A COLLAGEN od NOBLE HEALTH.




Class A Collagen:
  • Suplement diety na bazie składników aktywnych , głównie kolagenu klasy A pozyskiwanego z ryb morskich, kwasu hialuronowego oraz ekstraktu z pestek winogron.
  • Kompozycja witamin i minerałów pomaga zachować zdrową skórę, lśniące włosy i mocne paznokcie.
  • Produkt poddany badaniom w odniesieniu do skóry i włosów przeprowadzonych przez Uniwersytet M. Kopernika w Bydgoszczy, które wykazały m.in. 80% uzupełnienia brakującego cynku we włosach podczas 3-miesięcznego okresu suplementacji.




MOJA OPINIA:

CLASS A COLLAGEN stosowałam równo 22 dni po 4 tabletki dziennie- 2 rano i 2 wieczorem. Wielkość tabletek i ich kształt są na tyle wygodne, że połykanie ich nie sprawiło mi większych trudności.  Nie miałam również żadnych skutków ubocznych. Bez problemu pamiętałam o codziennym stosowaniu suplementu i czułam się doskonale.
Po okresie 22-dniowej kuracji  śmiało mogę przyznać, że czuję i widzę pierwsze efekty. Przede wszystkim poprawił się stopień nawilżenia moich włosów i skóry. Skóra nie wymaga codziennego balsamowania, a włosy mniej się elektryzują. Lepiej wyglądają i są podatniejsze na układanie. Paznokcie też jakby bardziej się błyszczą i mniej łamią. Nie są to efekty szokujące, ale pełna kuracja powinna trwać zdecydowanie dłużej. Mimo to jestem szczęśliwa i zadowolona z tego, jak mój organizm zareagował na suplement. 
Z przyjemnością będę kontynuować stosowanie produktu ;)



Zapraszam na stronę producenta:



oraz do sklepu:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger