sobota, 5 listopada 2016

EQUILIBRA- Szampon aloesowy do włosów.

Cześć!
Dzisiaj krótka recenzja Szamponu Aloesowego do włosów od EQUILIBRA. Jeszcze nigdy nie zawiodłam się na żadnym produkcie tej marki, dlatego bardzo chcę podzielić się z Wami kolejną perełką, jaka trafiła w moje ręce ;)




 Łagodny aloesowy szampon z pierwiastkami z Morza Martwego delikatnie oczyszcza, chroni i nawilża włosy i skórę głowy. Szampon idealny do codziennego stosowania przeznaczony dla całej rodziny. Działanie ochronne aloesu zwiększa tolerancję skóry na produkt. Zawiera substancje aktywne pochodzenia roślinnego, które delikatnie oczyszczają skórę głowy nie wysuszając jej, włosy po umyciu pozostają gładkie i lśniące. Pierwiastki z Morza Martwego remineralizują trzon włosa. Aloes zawarty w szamponie jest cennym ekstraktem roślinnym bogatym w polisacharydy, które chronią i nawilżają trzon włosa oraz przywracają równowagę skórze głowy.




 

► Wysokie stężenie aloesu: 20% pozyskiwanego w ręcznym procesie ekstrahowania na zimno, bez obróbki chemicznej, nie pasteryzowany

Szampon wzbogacony pierwiastkami soli z Morza Martwego o działaniu remineralizującym


Surfaktanty na bazie roślinnej









 
NIE ZAWIERA DETERGENTÓW SLES i SLS►NIE ZAWIERA PARABENÓW►NIE ZAWIERA ALERGENÓW►NIE PERFUMOWANY SUBSTANCJAMI UCZULAJĄCYMI►TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE




MOJA OPINIA:

Jako osoba bardzo dbająca o swoje włosy, zawsze zwracam uwagę na to, jakie wartości daje mi dany kosmetyk. Moje blond kosmyki potrzebują naturalnej, delikatnej pielęgnacji, oraz mocnego nawilżenia. 
Zauważyłam, że Equilibra w swoim asortymencie posiada właśnie takie produkty, jakich ja potrzebuję. Wśród nich znalazł się również szampon aloesowy do włosów. 


 Szampon aloesowy mieści się w biało- zielonej butelce, zamykanej na KLIK. Jest dość rzadki i ma zielony kolor. Zapach kosmetyku jest typowy dla aloesowych szamponów- miły, delikatny i orzeźwiający. 
Jeżeli chodzi o działanie, szampon jest cudowny. Mimo lekkiej konsystencji, doskonale się pieni i domywa nawet bardzo tłuste włosy (mimo wszystko po olejowaniu polecam umyć je 2 a nawet 3-krotnie). Po wysuszeniu włosy są niewiarygodnie miękkie, puszyste i, o dziwo, mało splątane.
Długo pozostają świeże i lekkie, a skalp nie przetłuszcza się tak szybko jak po użyciu szamponów z SLES itp. Produkt spełnia swoją funkcję w 100 procentach i dodatkowo rewelacyjnie pielęgnuje włosy.

Jestem wielką fanką i miłośniczką marki Equilibra już od długiego czasu. Produkty są pachnące, naturalne i w dobrych cenach. Oczywiście mam swoich ulubieńców, jak każdy.

 A Wy, jakie produkty marki Equilibra stosujecie?





http://www.equilibra.pl/

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz