Ideashirt.pl - stwórz własny, kreatywny projekt i noś go na sobie!

http://ideashirt.pl/


Witajcie!
Jakiś czas temu, w ramach współpracy blogerskiej, otrzymałam bluzę z nadrukiem, który mogłam sama stworzyć lub wybrać z dostępnych na stronie grafik.  Mój wybór padł na męską bluzę z użyciem grafiki gotowej- nie należę do osób, które lubią rysować, czy tworzyć wzory. Sklep ideashirt.pl posiada dość ciekawy wybór gotowców, więc bez problemu znalazłam wzór idealny na bluzę dla męża. Produkt mogłam zaprojektować na stronie sklepu, w programie dostępnym dla klientów. 



Po kilku dniach oczekiwań, otrzymałam produkt z własnym projektem:
 
 


 Bluza posiada 2 nadruki- większy z tyłu i mniejszy z przodu. Możliwe było także umieszczenie ich na rękawach, ale uznałam, że będzie to już przesada. Według mnie taki projekt wygląda super.








Bluza wykonana została z dość porządnego materiału. Od środka jest oceplona milutkim meszkiem. Wszystkie szwy i elementy są wykonane schludnie i dokładnie. Jeśli chodzi o sam nadruk, jest on trwały i nie zmywa się w praniu. Trzyma się dobrze materiału i nie kruszy podczas pocierania.
 



Sklep internetowy ideashirt.pl to szansa dla każdego na wykazanie się i użycie własnych pomysłów. Osoby ze zdolnościami plastycznymi na stronie sklepu poczują się jak w raju. Można tu przenieść swoje projekty na ubrania, kubki, czy nawet etui na telefon. 
 



 Ideashirt.pl to miejsce, w którym można puścić wodze wyobraźni. Jestem pewna, że wiele z Was marzyło kiedyś o stworzeniu własnej grafiki, która stanie się równie sławna jak symbol NIKE, czy Puma. Macie teraz okazję, by stworzyć projekt unikalny, który może zainteresować wiele osób. Jest to nie tylko dobra zabawa, ale i szansa na wykazanie się.
 

Moje zamówienie ze sklepu ideashirt.pl spełniło moje oczekiwania w 100 procentach. Jestem ciekawa jakości wykonania innych produktów, więc pewnie się skuszę na kolejną rzecz, ale tym razem już z własnym projektem. Wam również polecam skorzystać z takiej możliwości, bo to świetna zabawa.

Trzymajcie się cieplutko! ;)


https://ideashirt.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blog testerski , Blogger