Majunto- kopalnia rozmaitości.


Cześć Kochani!
Święta minęły bardzo szybko, ale z braku ochoty na spędzanie czasu przy komputerze, przez te kilka dni w ogóle tu nie zaglądałam. Dzisiaj jednak postanowiłam nadrobić zaległości.

Jakiś czas temu, w ramach testów, otrzymałam paczkę od sklepu MAJUNTO . Jej zawartość bardzo mnie ucieszyła. W środku znalazłam piękne ozdoby na łóżko i obrusik.

 Zobaczcie sami:






>KLIK<  
Poduszki żółte

>KLIK<  
Poduszka z napisem

>KLIK<
 Kotek/ przytulanka





A tutaj coś bardzo ciekawego- duży, miękki obrusik na stół w stylu ludowym:





Kotek prezentuje się uroczo- nie tylko ładnie wygląda, ale również może stanowić idealną przytulankę dla dziecka.



Zawieszka w kształcie serca także jest prześliczna:





Zawartość paczki jest imponująca. Wszystkie przedmioty bardzo szybko znalazły swoje miejsce w moim domu. Świetna jakość wykonania, oraz funkcja ozdobna to cechy, które wyróżniają produkty MAJUNTO na tle innych marek. Wszystko zostało starannie uszyte i dopieszczone. Nic się nie pruje, materiał jest mocny i przyjemny w dotyku. 
Jestem bardzo zawodolona. Zdecydowanie polecam sklep internetowy MAJUNTO. Każdy z Was znajdzie tam coś idealnego do swojego domu.



http://majunto.com/

3 komentarze:

Copyright © 2014 Blog testerski , Blogger