Końska maść z konopiami od StraganZdrowia.pl

Witajcie!
Czy zdarza Wam się męczyć z bólem stawów i mięśni? Szukacie łatwego i szybkiego sposobu na jego złagodzenie? A może jesteście zwolennikami maści, które uważacie za zdrowsze od lekarstw w postaci tabletek? Jeśli tak, to koniecznie przeczytajcie ten post do końca!

Kilka dni temu nawiązałam współpracę ze sklepem StraganZdrowia.pl. Mogłam wybrać jeden, dowolny produkt- padło na Końską Maść z konopiami. Co to takiego? Zobaczcie sami!

  

Końska maść z konopiami

 rozgrzewająca

 

 



Końska maść rozgrzewająca z konopiami składa się z substancji o działaniu rozgrzewającym i regenerującym skórę. Można ją stosować w przypadku bólu stawów i mięśni. Z uwagi na silne działanie rozgrzewające, maść pobudza krążenie w tkankach, co pozwala na przyspieszenie regeneracji po urazach. Ekstrakt z konopi, wchodzący w skład Końskiej Maści Rozgrzewającej z Konopiami to dodatek wpływający na szybką regenerację stawów i dający im ulgę. Tę maść warto zastosować ze względu na bardzo szybkie działanie – olejki eteryczne wchodzące w skład tego balsamu, natychmiast usuwają ból i przywracają prawidłowe funkcjonowanie stawów i mięśni. Pozostałe składniki mają długotrwałe działanie regenerujące, dlatego zapobiegają powstawaniu kolejnych dolegliwości.



Preparat ten jest bezpieczny, ze względu na zawartość dokładnie przebadanych i przetestowanych składników aktywnych, takich jak: Konopie, Kasztanowiec zwyczajny, Żywokost lekarski, Jałowiec pospolity, Arnika górska, Rozmaryn lekarski, Kamfora, Mięta pieprzowa, Sosna, Miłorząb japoński, Tarczyca bajkalska, Rdest ptasi, Jeżówka purpurowa, Rzepik pospolity, Nagietek lekarski, Tymianek, Jodła pospolita, Ekstrakt z cytryny, Ekstrakt z grejpfruta, Sosna górska, Lawenda lekarska, Wrzos zwyczajny, Porzeczka czarna, Rumianek pospolity, Ekstrakt z papryczki chilli, Cynamonowiec cejloński.



MOJA OPINIA



Maść końska z konopiami mieści się w kolorowym, plastikowym pojemniczku. Ma postać różowego żelu. Jej zapach jest intensywny, orzeźwiający- może się od niego zakręcić w nosie. Jeśli chodzi o działanie, produkt mocno rozgrzewa obolałe miejsca. Czasami występuje miejscowe zaczerwienienie skóry, ale nie jest to długotrwałe. Dzięki silnemu działaniu maści, ból staje się niewyczuwalny. Osobiście, najczęściej stosuję go, kiedy dokuczają mi bóle krzyża, lub karku. Mąż z kolei smaruje nią całe plecy po ciężkim dniu w pracy - przynosi nam to ulgę i szybko zapominamy o bólu.  Najlepiej stosować maść na noc, bo w ciągu dnia takie rozgrzewanie może powodować lekki dyskomfort. 
Maść z konopiami Herbamedicus to świetny środek uśmieżający ból. Polecam!


https://www.straganzdrowia.pl/

9 komentarzy:

  1. Ostatnio dużo mówi się o stosowaniu maści końskiej na porost włosów, ciekawa jestem, jak sprawdziłaby się w tym celu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze mam chęć spróbować jej na porost włosów, ale trosszkę się cykam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na spróbowanie kosmetyków z konopią, ale najbliżej stoisko mam w Rzeszowie,a jednak to inaczej pójść, powąchać, zapytać itd niż zamawiać przez internet :D Buziaki ;* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak się kiedyś u kolegi wysmarowałam maścią końską. Mialam może z 14 lat. Efektem - mnóstwo plam na ciele :D Mama mnie chciała na pogotowie brać :P z tym zawsze będzie mi się kojarzyć maść końska:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moi rodzice używają tej maści, są zadowoleni z niej.
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję ;) Fajny blog, zapraszam do mnie 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oberwuję :) Ciekawy blog , zapraszam do mnie http://oliwiakotowskax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog testerski , Blogger