piątek, 20 stycznia 2017

Okulary 3D do smartfona - świetny gadżet od IziGSM


Cześć!
Niedawno natrafiłam na bardzo fajny sklep z gadżetami do telefonów- IziGSM, z którym też nawiązałam współpracę. Przemiła pani Kamila pozwoliła mi wybrać jedną rzecz. Mój wybór padł na okulary 3D. Jesteście ciekawi, jak się spisują i jakie mają funkcje? Zapraszam do dalszej części postu ;)


Okulary 3D VR BOX 2.0 
Wirtualna Rzeczywistość






Wyjątkowy gadżet, który pozwoli Ci przenieść się w wirtualną rzeczywistość i odkryje przed Tobą bogactwo nowych wrażeń. W pełni kompatybilny z wieloma aplikacjami na smartfona zapewnia zabawę w świecie, który sam wybierzesz: ekstremalna kolejka górska, ucieczka przed dinozaurami czy wyścigi samochodowe - to tylko niektóre z możliwości zestawu! Zestaw posiada doskonały 360stopniowy kąt śledzenia, oraz szeroki kąt widzenia, który pozwala jeszcze lepiej poczuć wirtualną rzeczywistość. Dzięki regulowanemu obiektywowi można dowolnie wyostrzać obraz, a pianka do oparcia twarzy i regulowana opaska zapewniają maksymalny komfort użytkowania.



Specyfikacja okularów:
  • Kompatybilny z większością smartphone'ów (Android i iOS o wymiarach 8,9 - 15,5 cm),
  • 360 stopniowy kąt śledzenia głowy,
  • szerokie pole widzenia,
  • widok 3D,
  • regulowany obiektyw,
  • urządzenie bezprzewodowe,
  • duży wybór aplikacji do pobrania z Play Store i App Store,
  • możliwość oglądania filmów 3D onlina na YouTube po wpisaniu "Side by Side 3D"






MOJA OPINIA




Okulary 3D to świetny gadżet, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Przede wszystkim są one duże, ale bardzo wygodne w użytkowaniu. Dzięki specjalnej gumce dobrze się utrzymują na głowie i nie trzeba ich podtrzymywać rękoma. Pozwalają na odtwarzanie filmików i gier w 3D, a więc dostarczają mnóstwo rozrywki. Znalazłam sporo darmowych aplikacji, dzięki którym mogłam przenieść sie do wirtualnej rzeczywistości i poczuć tak, jakbym tam przebywała. Okulary umożliwiają sterowanie ruchami głowy, więc można oglądać wszystko dookoła siebie. Obraz jest dość wyraźny i bardzo "realistyczny", jednak za  lepsze aplikacje trzeba zapłacić. Te darmowe mogą się okazać nieco nudne, lub zbyt słabe jakościowo. Mimo wszystko jest to świetna zabawa, która zagwarantuje Wam wiele radosnych chwil. Polecam taki gadżet każdemu w 100 procentach! Spodoba się zarówno starszemu, jak i młodszemu pokoleniu ;)


https://www.izigsm.pl/

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz