Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. O zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

Kolagen Profesora Przybylskiego - Jedyny na świecie kolagen aktywny biologicznie!




Laboratorium biotechnologiczne 3-Helisa 
powstało, łącząc jedyny na świecie kolagen biologicznie aktywny, otrzymywany metodą opatentowaną w Polsce i Stanach Zjednoczonych przez prof. dr hab. Józefa Przybylskiego, z pasją tworzenia receptur kosmetycznych. Firma wciąż udoskonala wcześniejsze metody. Kolejna udoskonalona generacja pozyskiwania kolagenu pozwoliła na połączenie go z innymi naturalnymi substancjami aktywnymi. Obecnie firma pracuje nad opatentowaniem nowych sposobów pozyskiwania kolagenu*. 

3-Helisa jest pierwszą i jedyną firmą, która do otrzymywania Uwodnionego Kolagenu Biologicznie Aktywnego Prof. Przybylskiego, stosuje proces hydratacji (wodochłonności). Proces ten stanowi przedmiot patentu, zatytułowanego ”Sposób otrzymywania kolagenu biologicznie aktywnego ze skór ryb łososiowatych".


*kolagen- białko zwierzęce, w tym także ludzkie, które jest podstawowym składnikiem budulcowym skóry.



Kolagen ma działanie przeciwzmarszczkowe i nawilżające. Skuteczność zależy od jego stężenia w preparacie.
Ponadto, kolagen jest doskonałym środkiem błonotwórczym. Po zastosowaniu na skórze tworzy film, który zapobiega utracie wody. Stanowi także ochronną barierę dla skóry i włosów przeciw anionowym surfaktantom (szamponom, mydłom, etc.). Białkowe preparaty redukują ich drażniące właściwości oraz zapobiegają przesuszeniu skóry.

  Kolagen Aktiv Grafitowy

  
Kolagen biologicznie aktywny o grafitowej barwie z dużą ilością melaniny. 



DZIAŁANIE:

  • podkreśla zdrowy wygląd, połysk i barwę włosów;
  • regularnie stosowany poprawia porost i elastyczność włosów, oraz przyciemnia siwiznę;
  • wzmacnia paznokcie;
  • melanina chroni przed promieniami UV.




  Kolagen Aktiv Szary



Kolagen aktywny biologicznie w postaci perłowoszarego żelu. Zawiera niewielkie ilości naturalnego barwnika skóry - melaniny. Szybko wnika w skórę, ma wysoką hydrofilność (wiąże cząsteczki wody).



DZIAŁANIE:

  • wspomaga zwalczanie cellulitu;
  • wspiera procesy naprawcze skóry np. po oparzeniach słonecznych;
  •  przyspiesza proces odnowy komórkowej;
  • zwiększa elastyczność i jędrność skóry;
  • wzmacnia ściany widocznych pod skórą naczyń krwionośnych.


 Kolagen Aktiv Biały



 Czysty, uwodniony kolagen aktywny, w różnych odcieniach (od klarownej bieli do perłowej szarości).
 Delikatny, jedwabisty w dotyku. 



DZIAŁANIE:

  • spowalnia procesy starzenia się skóry;
  • poprawia ogólny wygląd skóry;
  • przyspiesza proces odnowy komórkowej skóry;
  • spłyca zmarszczki;
  • poprawia jędrność i napięcie skóry;
  • wygładza naskórek i eliminuje niedoskonałości;
  • utrzymuje prawidłowe nawilżenie;
  • rozjaśnia przebarwienia;
  • niweluje oznaki stresu i przemęczenia.


 MOJA OPINIA 

Przez ostatni miesiąc miałam zaszczyt testować wszystkie 3 rodzaje Kolagenu Aktiv Prof. Przybylskiego. Każdy z nich stosowałam na różne miejsca (w zależności od zaleceń).

 Kolagen Grafitowy wciarałam w skórę głowy (1-2 razy w tygodniu). Następnie wystarczyło go dobrze spłukać. Zapach kolagenu ( niezależnie od barwy) był dla mnie troszkę uporczywy. Skojarzył mi się z zapachem żelatyny z przedziwnym, rybim akcentem. Nie jest miły i przyjemny,jak w przypadku kremów do twarzy, ale w końcu nie to się liczy! Chodzi o działanie i fakt, że kolagen jest w pełni naturalny. Po miesięcznej kuracji widzę poprawę zarówno w strukturze (wygładzenie i ogólnie lepsza kondycja), jak i w wytrzymałości moich włosów. Zauważyłam, że prawie wcale nie wypadają i nawet pojawiły się nowe, małe "baby hair". Jestem w szoku. Dostrzegam znaczną poprawę i bardzo mnie to cieszy ;)

Jeżeli chodzi o Kolagen Aktiv barwy szarej, stosowałam go na cellulit w okolicach ud, oraz na obolałe nogi i widoczne pajączki. Kolagen bardzo szybko wnika w skórę i czuć mocne "ściąganie". Oczywiście potem można normalnie wklepać ulubiony balsam, by nieprzyjemne uczucie zniknęło. Miesiąc stosowania kolagenu już za mną. Co zauważyłam? Napewno to, że skóra jest gładka i elastyczna. Miałam niewielki cellulit i faktycznie czuję, i widzę poprawę. Nie jest to jeszcze efekt WOW, ale najważniejsze, że coś się dzieje. Skóra ma fajniejszą strukturę - czuję to w dotyku. Mam też wrażenie, że uda zrobiły się smuklejsze. Nie tylko ja to zauważyłam, więc coś musi w tym być. Zużyłam już cały pojemniczek, ale posiadam jeszcze balsam z kolagenem, którym kontynuuję kurację. (O wspomnianym produkcie będziecie mogli poczytać na mim blogu już niebawem).

 Ostatnim z Kolagenów Aktiv Prof. Przybylskiego jest kolagen biały. Jest to najlżejszy i najbardziej płynny kolagen ze wszystkich tu zaprezentowanych. Codziennie stosuję go na skórę twarzy, by wygładzić ją i zlikwidować zmarszczki na czole. Mam odwodnioną skórę, więc niewielkie zmarszczki są już widoczne. Kolagen wysycha błyskawicznie ( zaraz po wklepaniu go w skórę czuć mocne ściąganie). Kiedy jednak nałożę go zbyt dużo, złuszcza się przy wklepywaniu kremu. Mniejsza ilość nie powoduje takiego efektu, dlatego stosuję go tylko i wyłącznie w niewielkich ilościach ( dzięki temu jest bardzo wydajny i wystarczy mi na kolejny miesiąc). Co zauważyłam, używając go systematycznie? Przede wszystkim moja skóra, po nocy z nałożonym kolagenem, wygląda zawsze zdrowo i promiennie. Nawet trądzik przestał mi tak dokuczać, a jak się gdzieś pojawił, to bardzo szybko znikał. Nie wiem jaka w tym rola kolagenu, ale muszę przyznać, że to bardzo mnie ucieszyło. Poza tym moja cera znacznie się wygładziła i nie mam problemów z przesuszonymi skórkami. Zmniejszyły się też zmarszczki pod oczami i na czole. Ogólnie rzecz ujmując, kolagen działa cuda! Jego zapach to jedyny minusik, (który właściwie przestał być dla mnie już dawno zauważalny), a reszta to same zalety. Kolagen sprawdza się doskonale i poprawia wchłanialność kremów. Koniecznie go wypróbujcie!

Warto wiedzieć


Stosując preparaty oparte o kolagen biologicznie aktywny, podczas aplikacji należy pamiętać o zasadach aseptyki, przechowywaniu preparatu w lodówce w szczelnie zamkniętym opakowaniu, aplikacji minimalnych ilości kosmetyku (nadmiar ulegnie złuszczeniu) na wilgotną skórę, oraz o „wklepywaniu”- nie „wcieraniu” kolagenu. Proces wcierania powoduje nieodwracalne zniszczenie jego unikalnej struktury.

http://www.3helisa.com/



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger