Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. O zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

Paczka od BIO PLANETE- pysznie, zdrowo i ekologicznie!

Cześć!
Jakiś czas temu dotarła do mnie paczka pełna zdrowej żywności i przekąsek. Otrzymałam ją w ramach współpracy ze sklepem internetowym BIO PLANETE

W paczce znalazłam:

- Masło orzechowe z kawałkami orzechów
- Orzechy nerkowca w surowej czekoladzie kawowej
- Kawę ARABICA PERU
- Krówki z lofilizowaną truskawką
- Kostki rosołowe warzywne z ziołami







KAWA MIELONA ARABICA PERU FAIR TRADE BIO 250 g - CAFE MICHEL









 Ekologiczna kawa arabica - kraj pochodzenia Peru. Pozyskiwana zgodnie z zasadami Fair Trade. Charakteryzuje się wyszukanym, pełnym i intensywnym aromatem i smakiem. Zawartość kofeiny: 1,20%.











MOJA OPINIA

Kawa ekologiczna ARABICA zaskoczyła mnie ciekawym i nietypowym smakiem. Jest on dość łagodny, ziemisty. Jestem zwolenniczką mocniejszych kaw, aczkolwiek po kilku podejściach przyzwyczaiłam się do niej i już zaczęła mi bardzo smakować. Domownicy też uważają, że jest smaczna. Mogę polecić ;)





ORZECHY NERKOWCA W SUROWEJ CZEKOLADZIE BIO 70 g - COCOA 

 

 

Składniki:
czekolada(50%) (ziarno kakaowca*, cukier palmowy*, masło kakaowe*, kawa mielona* - zawartość masy kakaowej(70%)), orzechy nerkowca*(50%)







MOJA OPINIA
 
Orzechy nerkowca od zawsze są ulubioną przekąską mojego męża. Te w surowej czekoladzie kawowej mają bardzo intensywny, kawowy smak i zero cukru! Są lekko gorzkawe i podczas jedzenia ma się wrażenie, jakby to były ziarna kawy. Jako zwolenniczka mlecznej czekolady, osobiście nie zakochałam się w tym smaku. Mąż jednak zjadł wszystkie na raz, więc trafiły w jego gust. Jeśli lubicie orzechy i gorzką kawę/czekoladę, to ta przekąska jest właśnie dla WAS. 






KREM ORZECHOWY Z KAWAŁKAMI ORZECHÓW 

250 g - TERRASANA








Składniki: orzechy ziemne*.
* skladniki pochodzące z upraw ekologicznych, objęte certyfikatem kontroli EKO 
SKAL 001178.


 

 

 

 

 

 

  MOJA OPINIA

  Krem orzechowy jest wyjątkowo rzadki i nie zawiera soli. Mimo wszystko łatwo się go nakłada na chleb (najlepej robić to łyżeczką). Smakuje dużo lepiej niż te z supermarketu, a jeśli lubicie go jeść na słono, to polecam troszkę posolić po wierzchu. Wtedy smak jest idealny!  Pychota;)



 

KRÓWKI Z LIOFILIZOWANĄ TRUSKAWKĄ BIO 150 g - EARTH OF ECO 

 




SKŁADNIKI:
cukier trzcinowy*, syrop ryżowy*, mleko pełne w proszku*12%, masło*, truskawka lioflizowana*1%, aromat naturalny (*certyfikowany składnik ekologiczny)

KLIK 




MOJA OPINIA

Kocham krówki o każdym smaku, ale truskawkowe to dla mnie duża nowość. Smakują wręcz obłędnie- są kruche, słodkie i bardzo aromatyczne. Smak truskawki jest mocno wyczuwalny. Jak dla mnie rewelacja!
 


BULION - KOSTKI WARZYWNE Z ZIOŁAMI (ZIELONE) BIO 8x10,5 g - RAPUNZEL




Ekologiczne kostki rosołowe, wyłącznie z naturalnych składników. Nie zawierają glutaminianu sodu oraz innych sztucznych dodatków. Nie zawierają cholesterolu. Dzięki oryginalnej mieszance przypraw i ziół, idealnie nadają się jako dodatek do zup i sosów. Jedna kostka starcza na 1/2 litra wody.




MOJA OPINIA

Kostki rosołowe to świetny dodatek do każdej zupy. Te ekologiczne z ziołami są wyjątkowo smaczne i o wiele zdrowsze od kostek dostępnych w marketach. Mają naturalny aromat i nadają potrawom fajnego, warzywnego akcentu. Smak wprawdzie jest troszkę mniej wyrazisty, ale zdrowie to podstawa! Polecam ;)
http://www.bioplanete.pl/

3 komentarze:

  1. Mmmm..Same dobroci :)
    Muszę koniecznie zajżeć do sklepu.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych krówek jak smakują :) ciekawa i smaczna paczuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Krówki <3 coś dla mnie. Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger