piątek, 10 marca 2017

Dedekor.pl - sklep idealny dla osób, które lubią mieć duży wybór ;)

Cześć Kochani!
Wyposażanie domu jest często związanie z przeszukiwaniem wielu stron internetowych w celu znalezienia idealnego produktu dla siebie. W ten właśnie sposób trafiłam na sklep dedekor.pl , w którym wypatrzyłam bardzo dużo ciekawych i przydatnych rzeczy. Sklep posiada różne działy tematyczne: od artykułów dekoracyjnych, przez prezenty, aż po meble i oświetlenie. Dzisiaj zaprezentuję Wam 2 produkty, które w nim zamówiłam

KOMPLET NOŻY W BLOKU
 King Hoff


>>>KLIK<<<


Zestaw zawiera:

- nóż szefa kuchni
- nóż do pieczywa
- nóż do trybowania
- nóż uniwersalny
- nóż prosty
- nożyczki kuchenne
- drewniany blok


 Komplet noży King Hoff na zdjęciach w sklepie internetowym wyglądał  naprawdę kusząco. Nie spodziewałam się jednak  po nim wysokiej jakości wykonania, gdyż kosztował zaledwie 25 zł. Kiedy paczka do mnie dotarła, przekonałam się, że noże są całkiem solidne. W prawdzie rączki wykonane zostały z plastiku, ale ostrza radzą sobie dobrze z krojeniem różnych rzeczy. Jedynie nożyczki nie nadają się do krojenia mięsa, czy rozłupywania orzechów (bo by się rozpadły). Sam stojak wygląda bardzo elegancko. Mam w planach przyciemnić jego kolor, aby dopasować go do mojej kuchni. Ogólnie rzecz biorąc, zestawik jest tani, fajny i nadaje się do codziennego użytku ;)

 

SILIKONOWA SUSZARKA DO NACZYŃ POLA


>>>KLIK<<<
 

Suszarka do naczyń posiada podstawkę plastikową, ociekacz na sztućce, oraz szklanki. Jest ona wykonana jest z drutu chromowanego. Z wierzchu została pokryta silikonem. Dolna część suszarki ma antypoślizgowa powierzchnię, więc umożliwia bezpieczne i stabilne ustawianie umytych naczyń.


Ociekacz na szklanki 


 Drobnym mankamentem tego elementu jest to, że woda z kubków nie ma gdzie się gromadzić, więc suszarka musi stać bardzo blisko zlewu, aby nie zalać blatu.


Ociekacz na sztućce:



Ociekacz ruchomy na sztućce to niezastąpiony element suszarki. Jest naprawdę bardzo przydatny, bo dzięki niemu moje sztućce wreszcie mają swoje stałe miejsce.



 Suszarka na naczynia wygląda bardzo nowocześnie i jest na tyle rozbudowana, że pomieści wiele rzeczy (w tym również mniejsze garnki). Jest śliczna i praktyczna. Zdecydowanie warta swojej ceny! POLECAM :)



Po więcej produktów zapraszam do sklepów :


http://www.edinos.pl


http://www.dedekor.pl

5 komentarzy :

  1. Suszarka bardzo mi się podoba ze względu na wielofunkcyjność :) też ostatnio kupiłam nowe noże ale w innym stojaku i granitowe. Ciekawe ile posłużą :) O serwisie dedekor.pl nie słyszałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super gadżety! Chętnie zerknę na ich stronę!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto kupuje takie rzeczy nie mogąc pomacać i sprawdzić co to za plastik?
    Chyba tylko najodważniejsi. Bałabym się, że plastik w suszarce zabrudzi się tak, że natychmiast zacznie to wyglądać okropnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o podstawkę? bo tylko podstawki są z plastiku... Za taką cenę można zaryzykować, myślę, że tak szybko się nie zabrudzi

      Usuń