Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. O zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

CYKORIA - Pyszne lody domowe z dodatkiem galaretki i kolorowej posypki ;)


http://www.cykoria.pl/

Cześć Kochani!
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam przepyszny deser, który idealnie nadaje się na ciepłe, wiosenne dni. Będą to LODY DOMOWE marki Cykoria. Jesteście ciekawi jak powstają i jak długo to trwa? O tym już za chwilę.


Lody DOMOWE występują w 4 wariantach smakowych. Osobiście miałam okazję wypróbować 2 z nich - czekoladowe i waniliowe. Jako, że lubię tworzyć kolorowe desery, postanowiłam zaserwować je z dodatkiem słodkiej posypki (również tej marki), oraz galaretki wiśniowej.


Każde z opakowań lodów wystarczyło zmiksować z 200 mililitrami mleka - najlepiej w wysokim naczyniu. Ja ubijałam je po 3 minutki. Następnie przełożyłam lody na przemian do wspólnego pojemnika (tak, aby po zamrożeniu wyglądały jak zebra). 


Ostatnim krokiem było umieszczenie ich w zamrażalce na minimum 3h. W moim przypadku była to cała noc. 



Kiedy lody się już mroziły, mogłam przygotować galaretkę Cykoria. Jej wykonanie jest banalnie proste i szybkie. Wystarczy zalać ją wrzątkiem (500ml) i dobrze wymieszać. Potem można ją przelać do szerokiej miski, aby późniejsze krojenie w kostkę nie sprawiało problemu.


A tak prezentują się lody domowe CYKORIA w moim wydaniu:




Muszę przyznać, że jestem zaskoczona pysznym smakiem  zaprezentowanych lodów. Zdecydowanie przypominają te, które dawnej robiła moja mama, z tym, że ich wykonanie jest dużo łatwiejsze i ekspresowe. Poza tym "mięsista", kremowa postać lodów bardzo fajnie rozpływa się w ustach, rozpieszczając przy tym wszystkie kubki smakowe. 


W lodach CYKORIA, poza wanilią i czekoladą, da się również wyczuć delikatny posmak masełka, co jeszcze bardzej je uatrakcyjnia. W połączeniu z wiśniową, lekko kwaskową galaretką, tworzą duet IDEALNY. Kolorowy maczek, natomiast, dodaje im ciekawego wyglądu i przyjemnie "strzela" w zębach. Według mnie taki deser jest doskonały. Mogłabym go jeść codziennie ;)

Jeśli nie znacie lodów Cykoria, koniecznie ich wypróbujcie. Są o niebo lepsze niż te w marketach. Polecam! 


2 komentarze:

  1. Nie korzystam z takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam takich lodów. Ciekawy przepis :)
    Wesołych świąt!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger