Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. O zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

Moje SUPER zamówienie ze sklepu Allegro - musicie to zobaczyć! ;)

Hej Kochani!
Jakiś czas temu otrzymałam paczkę zamówioną na Allegro  u użytkownika WATCH4WATCH. Czekałam na nią około 21 dni - oczywiście w każdym ogłoszeniu był określony czas oczekiwania 10-50 dni, dlatego byłam na to przygotowana. Po otwarciu paczki moim oczom ukazała się cudowna sukienka i jaskrawa kurteczka wiosenna. Miłym zaskoczeniem były też kolorowe beautyblenders'y, które dostałam jako niespodziankę. 

Zobaczcie, jak wybrane przeze mnie produkty wyglądają na zdjęciach w sklepie, oraz w rzeczywistości:

 

 SUKIENKA KOKTAJLOWA

 

 Cena 64,49


>>>KLIK<<< 


Zamówiona przeze mnie sukienka (rozm. M) w kolorze szarym okazała się być strzałem w 10! Pasuje na mnie idealnie.  W prawdzie materiał wygląda na nieco cieńszy i nie układa się tak dobrze, jak to pokazano na zdjęciach w sklepie, jednak zważywszy na niską cenę, jest OK. Bardzo podoba mi się krój sukienki, który bardzo ładnie podkreśla talię i tuszuje np. wąskie, lub zbyt szerokie biodra. 
 








Jeżeli chodzi o długość sukienki, to 

jest ona dość krótka i nie ma 

możliwości przykucnięcia lub pochylania

 się. Czy to jest problem? Oceńcie

 same ;)

 

 Wszelkie obszycia i szwy zostały tutaj wykonane prawidłowo. Wyglądają estetycznie i porządnie. Moja ogólna ocena tej sukienki to 8/10. Jestem z niej bardzo zadowolona, bo nieczęsto udaje mi się kupić przez internet coś, co tak dobrze na mnie leży.

 

 

 

 

 

 

KURTKA DAMSKA PIKOWANA 

(wiosna/jesień) 

 

Cena 17,49
>>>KLIK<<< 


Kurteczka damska jest dla mnie wielkim zaskoczeniem. Nie spodziewałam się po niej zbyt wiele, ponieważ kosztowała mniej niż 20 zł. O dziwo, jest ona bardzo ładna i wygodna. 

 



Zamek błyskawiczny jest dokładnie obszyty 
i działa bez zarzutów. Rękawy mają zakończenia gumowane, więc dobrze osłaniają przed podmuchami chłodnego wiatru.





Długość kurtki również jest na plus.
 Nie przepadam za długimi paltami, a
 wiosna to okres, kiedy robi się ciepło i nie trzeba się grubo ubierać. 
Największym atutem tego produktu
 jest jednak kolor - żywy i radosny. Dzięki
 niemu każdego dnia mam nadzieję, że słońce wkrótce zagości u nas na 
dłużej ;)


 A oto gratisowe gąbeczki do makijażu:



Całe zamówienie od WATCH4WATCH bardzo przypadło mi do gustu. Rozmiary i kolory są dla mnie idealne, a ceny zaskakująco niskie. Myślę, że jeszcze nie raz skorzystam z usług tego sprzedawcy. 
POLECAM!

Użytkownik Allegro:

WATCH4WATCH

5 komentarzy:

  1. Kurteczka cudo :)
    pozdrawiam ❣

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest z innego materiału. Szkoda. Kurtka udaje tylko pikowana, przecież szwy są tylko na tkaninie, a nie przeszyte przez wypełnienie. Ja wiem, cena niska, ale moim zdaniem daleko im do zdjęć. Za daleko.
    Kiedyś kupiłam na Ali piękną koronkowa bluzkę. Przyszła mi jakaś dziwnie odcięta koronka z POSKLEJANYMI szwami - o ile to były w ogole szwy, bo zszycia nitką tam nie było. Rozpadla się podczas ubierania :D
    To mnie wyleczyło z zakupow ciuchów przez neta, zwlaszcza u chińczyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem to i rozumiem... ale czasami uda się trafić coś fajnego ;)

      Usuń
  4. Sukienka wydaje mi się zbyt krótka. Kurtka ma ładną formę, ale wolę bardziej stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger