czwartek, 20 kwietnia 2017

Pet LOVERS Shop - Srebrny wisiorek dla miłośników psów ;)



https://pet-lovers-shop.pl/


Moi Drodzy!

Witam Was serdecznie w ten nieco pochmurny, wiosenny wieczór ;) W dzisiejszym poście będzie mowa, między innymi, o najwierniejszym przyjacielu człowieka - psie. Osobiście jestem posiadaczką 2 cudownych szczeniaków i nie wyobrażam sobie bez nich życia. Odkąd tylko pamiętam, w moim domu zawsze było pełno psów i kotów. Sądzę też, że wśród Was znajdzie się niejedem miłośnik tych wspaniałych zwierzątek... 

Tak się właśnie fajnie złożyło, że kilka dni temu, podczas przeglądania ciekawych stron o zwierzętach, natrafiłam na sklep Per LOVERS Shop, z którym to również udało mi się nawiązać bardzo miłą współpracę. 

A tak prezentuje się jej "owoc":



Przepiękny srebrny wisior
 z zawieszką w kształcie szczeniaczka 




Zawieszkę znajdziecie


Łańcuszek 







 Srebrny wiosior ze sklepu Pet LOVERS Shop przedstawia pieska z napisem COOL. Wykonany został w całości ze srebra próby 925.



Łańcuszek wisiorka jest bardzo delikatny, ale mimo wszystko wydaje się być mocny i wytrzymały. Nie zrywa się od pociągnięcia - choć oczywiście nie próbowałam ciągnąć go specjalnie mocno;)



Z kolei wielkość zawieszki bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Szczeniaczek jest naprawdę spory i zdecydowanie przyciąga wzrok. Nosząc go usłyszałam już kilka miłych komentarzy na jego temat.


Jako, że kocham wszystkie psy, bez względu na rasę, wybrałam właśnie ten wisior. Sklep w swoim asortymentcie posiada jeszcze wiele innych świetnych wzorów. Są one podzielone na: psy, koty, oraz inne zwierzaki. Można znaleźć po kilka różnych ras z każdego gatunku. Oprócz zawieszek, w sklepie tym znajdziemy również kolczyki, zawieszki do bransoletek (tzw. charms), oraz pierścionki. Inne produkty w większości wykonane ze stopu cynkowego, ale wyglądają równie cudnie... 


Wybór produktów we wspomnianym sklepie jest ciekawy i dość obszerny, także miłośnicy zwierząt bez wątpienia odnajdą coś idealnego dla siebie, bądź też bliskiej osoby.
Muszę przyznać, że nie znałam wcześniej sklepu z biżuterią ograniczoną wyłącznie do wzorów zwierzęcych, więc jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. 

Zachęcam Was serdecznie do zakupu takiego ślicznego wisiora ;) Zdecydowanie WARTO!



Zapraszam na stronę i fanpage sklepu :


6 komentarzy :

  1. myslalam, ze wisiorek ma byc dla psa haha :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to by była dopiero NOWOŚĆ :) hi hi
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Wygląda świetnie :) Jak widać wisiorek ten może być również dla Właścicielki pieska :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez w pierwszej chwili myślałam, że chodzi o wisiorek/zawieszke dla psa! Śliczna osobodoba. Kocham psy i wszytko co ozdobione ich motywem

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wisiorek :)
    Bardzo mi sie podoba :)

    Zapraszam:*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń