Biżuteria muzyczna nie tylko dla konesera ;)


https://prezentymuzyczne.pl/


Witajcie Kochani!
W dzisiejszym poście pragnę zaprezentować Wam bardzo ciekawą biżuterię, która może zachwycić nie tylko tych, którym w duszy gra muzyka. Będą to: srebrna zawieszka do łańcuszka w kształcie klucza wiolinowego, oraz zegarek. Produkty pochodzą ze sklepu PrezentyMuzyczne.pl 
i prezentują się następująco:



Srebrny wisiorek z cyrkoniami 

"Klucz wiolinowy"




>>>KLIK<<<


Zawieszka w kształcie klucza wiolinowego wykonana została ze srebra pr. 925. Cały jej przód pokryty jest połyskującymi cyrkoniami, które dodają jej atrakcyjności i szykownego wyglądu. Jeśli chodzi o wielkość, nutka jest stosunkowo duża, ponieważ ma prawie 3 cm długości. Bardzo ładnie prezentuje się na szyi w połączeniu z delikatnym srebrnym łańcuszkiem, lub też ciemnym rzemykiem. Moim zdaniem jest wspaniała i cieszę się, że trafiła w moje ręce ;)

 

Zegarek muzyczny




>>>KLIK<<<



Zegrek w stylu muzycznym posiada mocny pasek z ekoskóry, oraz metalowe zapięcie. Na jego tarczy widnieją pięciolinie z nutami. Nie ma opisanych godzin, dlatego też taki zegarek posłużyć może głównie jako ozdoba, a czas da się określić jedynie w przybliżeniu. 


Koperta chroniąca tarczę, wykonana została ze stali nierdzewnej. Jest ona bardzo masywna i gruba, dlatego w stosunku do damskiej dłoni zegarek może się wydawać dość duży. Osobiście preferuję drobniejsze i delikatniejsze zegarki. Sądzę jednak, że wśród Was znajdzie się niejedna fanka takiego pokroju.



Oceniając zaprezentowane produkty pod względem atrakcyjności, muszę stwierdzić, iż to zawieszka zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu. Jest kobieca, delikatna i piękna... Zegarek, natomiast, z racji swojej masywności, spodobał mi się mniej. Oczywiście ma on swoje zalety, ale uważam, że na drobnej, kobiecej dłoni może wyglądać zbyt okazale.

Jeżeli zaprezentowane produkty Was zaciekawiły, lub szukacie czegoś w podobnym stylu, to zapraszam serdecznie na stronę sklepu:


https://prezentymuzyczne.pl/


10 komentarzy:

  1. Jakoś nie lubię zawieszek, pewnie jestem starym pokoleniem, ale same w sobie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zawieszki, ale tylko te małe, inaczej cały czas mam wrażenie noszenia czegoś ciężkiego ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak nosi podobny klucz. Taki malutki. Śliczne są. Polecam na prezenty :)
    Dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalny zegarek :) dla milosnika muzyki wprost wymarzony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zegarek i zawieszka ♫

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ten zegarek jest świetny. Muzyczna biżuteria jest moją ulubioną. Sama mam zawieszkę w kształcie gitary, a podobny kluczyk ma moja siostra. Pasuje praktycznie do wszystkiego, myślę, że podobnie będzie z zawieszką, którą poleciłaś.
    Pozdrawiam
    Ola z Muzycznej Listy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wisiorek prześliczny:-) delikatny i subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomimo tego, ze muzykiem nie jestem, bardzo spodobał mi się ten wisiorek z cyrkoniami. 🙂

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog testerski , Blogger