Portfel z kryształkiem Swarovskiego od personagift.pl - Upominek IDEALNY dla każdej kobiety!




https://personagift.pl/pl/



 Cześć Kochani!
Witam Was serdecznie w to słoneczne, majowe popołudnie. Zapewnie większość z Was spędza długi weekend poza domem, lub właśnie organizuje grilla. Mam jednak nadzieję, że znajdziecie chwilę, aby zapoznać się z tym, co chcę Wam dzisiaj pokazać.

Jakiś czas temu, przeglądając przypadkowe stronki w internecie, natrafiłam na sympatyczny sklep z galanterią skórzaną - personagift.pl. Dzisiaj przedstawię Wam jeden z wielu produktów, które posiada on w swojej ofercie. Będzie to przepiękny, niezwykle solidny i elegancki portfel damski z kryształkiem Swarovskiego. Zapraszam więc serdecznie na jego krótką prezentację.





Portfel skórzany ze sklepu personagift.pl otrzymałam w przeciągu 3 dni od dokonania zamówienia. Dotarł do mnie zapakowany w ozdobne, bardzo gustowne pudełeczko. Jest ono na tyle mocne i wytrzymałe, że można je bez problemu wykorzystać jako szkatułkę, lub do przechowywania różnych  bibelotów.




Produkt został wykony z najwyższej jakości skóry Crunch. Jego wymiary to 14x10 cm.




Znajdziecie go tutaj:




Sklep personagift.pl daje możliwość spersonalizowania każdego dostępnego produktu. Na życzenie klienta może zostać wykonany dowolny grawerunek, np. Imię i Nazwisko, lub też dedykacja : Dla Kochanej Mamy, itp.




W portfelu doliczyłam się w sumie aż 8 kieszeni na karty kredytowe i 5 na dokumenty.  Nie brakuje w nim oczywiście miejsca na banknoty, oraz zasuwanej kieszonki na bilon.



Zarówno kolor, jak i kształt produktu w 100 procentach trafiają w mój gust. Portfel jest solidnie wykonany i ma odpowiedni rozmiar. Mieści się do każdej torebki i daje wiele możliwości. Jako kobieta lubię często nosić przy sobie masę paragonów i drobnych karteczek z zapiskami, a tutaj upchnę dosłownie wszystko ;) Dodam również, że zamek błyskawiczny działa bez zarzutów i jest świetnym zabezpieczeniem przed ewentualnym zgubieniem pieniędzy.



Kryształek Swarovskiego ma duży rozmiar i stanowi cudowną ozdobę portfela. Bez niego mógłby się on wydawać nieco "pusty", a w tym przypadku wygląda naprawdę imponująco i pięknie. Co więcej, w połączeniu z intensywną, seksowną czerwienią stanowią duet DOSKONAŁY.



Podsumowując, stwierdzam, iż zaprezentowany przeze mnie produkt okazał się być bardzo solidny, świetnie wykonany i zachwycająco piękny. Osobiście jestem nim oczarowana i wiem, że zagości on na stałe w mojej torebce. To był świetny  wybór.
Zdecydowanie polecam!!! ;)


https://personagift.pl/pl/

10 komentarzy:

  1. piękny a ten kryształek dodaje mu tego czegoś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel jest śliczny - również wpisuje się w moje gusta :) No i jest czerwony - lubię czerwone portfele <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się bardzo elegancko :) Dla mnie jednak byłby zbyt mały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko, kobieco, w zadziornym czerwonym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię portfele z wieloma przegródkami na karty bo mam mnóstwo "plastików" do różnych sklepów :) Ten dodatkowo elegancko się prezentuje więc jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki i kobiecy, pasowałby do każdej torebki, bo nie jest za duży ani za mały. Mogłabym dostać taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi sie to pudełko w które zapakowany jest portfel już na dzień dobry czujemy że jest to lepszy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny portfel, ten kolor jest bardzo soczysty. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog testerski , Blogger