Drogeria SUPERKOSZYK.PL - moje zamówienie ;)


Cześć Kochani!

W dzisiejszym poście pragnę Wam pokazać swoje sympatyczne zamówienie ze sklepu superkoszyk.pl, oraz powiedzieć kilka słów o tym właśnie miejscu.

Drogeria superkoszyk.pl to sklep internetowy, który zaskakuje bardzo szeroką ofertą produktów. Są tu zarówno artykuły kosmetyczne, jak i również chemia domowa, czy też akcesoria dla zwierząt. Przeglądanie wszystkich stron może zająć sporo czasu, ale przynajmniej mamy gwarancję, że znajdziemy wszystko to, czego potrzebujemy. Dużym plusem jest możliwość zwrotu nienaruszonego towaru do 14 dni, oraz darmowa wysyłka za produkty powyżej 150 zł.

Moje dzisiejsze zamówienie to głównie środki czystości. Jako żona i gospodyni muszę mieć zawsze duży zapas chemii oraz akcesoriów do sprzątania, aby utrzymać w swoim domu porządek i ład.


Oto rzeczy, które wybrałam:



W skład zestawu wchodzą:

- Koncentrat do płukania tkanin Gold Drop Booster Softener
- Zapas do mopa KONEX LUX
- Ściereczka do podłogi GIGUŚ
- Ściereczki domowe GROSIK
- Folia aluminiowa CLUO
- Worki na śmieci 60l GIGUŚ
- Płyn do okien GIGUŚ
- Torebki do pieczenia GIGUŚ
- Ściereczki czyszczące do mebli drewnianych PRESTO




Sam proces zamawiania jest zdecydowanie łatwiejszy niż wybór produktów ;) Wystarczy dodać do koszyka wszystko to co nas interesuje a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami. Co do płatności, można jej dokonać na różne sposoby, także każdy bez problemu znajdzie idealne rozwiązanie dla siebie. Kiedy wszystko jest już opłacone, na maila przychodzi wiadomość z informacją kiedy paczka została wysłana. Na dostarczenie mojej czekałam około 2 dni. Wszystko zależy od metody wysyłki - w moim przypadku był to kurier DPD. 
Ogólnie rzecz ujmując, zarówno tempo realizacji zamówieni, jak i jakość zapakowania towaru są na 5+. 


Teraz króciutko opowiem Wam o rzeczach, które sobie wybrałam.



 Płyn do mycia szyb
 KLIK


Płyn do szyb GIGUŚ to dla mnie zupełna nowość. Nigdy wcześniej nie miałam okazji go wypróbować. Jak się okazało, ma on całkiem fajną jakość. Dobrze domywa wszelkie zanieczyszczenia na oknie, nie pozostawia zbyt wielu smug (wszystko zależy od rodzaju ściereczki) i ma wspaniały zapach. Uwielbiam go <3



Worki

Woreczki na śmieci są cieniutkie, ale wytrzymują ciężar śmieci. Nie rozrywają się tak łatwo. Dla mnie są super, a cena bardzo niska. 


 Folia
 KLIK

 Folia aluminiowa Cluo to jedna z tańszych na rynku. Bałam się, że będzie się dosłownie rozpadać w rękach. Jednak okazało się, że nie jest taka zła. Daje radę ;)
 


 Koncentrat do płukania tkanin
 KLIK


Koncentrat do płukania ma przyjemny, mocny zapach, który niestety nie pozostaje na ubraniach. Właściwie po wysuszeniu już nie pachną... Mimo wszystko troszeczkę zmiękcza wodę, tak więc ubrania są milsze. Dobre i to.




 Zapas do mopa
 KLIK


Powyższy mop całkiem nieźle się sprawuje. Dokładnie zbiera wodę i nie pozostawia frędzelków. Mógłby być jednak nieco grubszy, ale poza tym jest OK.




Ściereczki PRESTO


Ściereczki PRESTO do drewnianych mebli są troszkę mało wydajne, ale bardzo dobrze się nimi wyciera drewno. Zbierają kurz i zostawiają lekki połysk. Dużym plusem jest tez fakt, iż są proste i szybkie w użyciu.



Torebki do pieczenia
 KLIK


Bardzo przepadam za mięskiem z kurczaka pieczonym w takich torebeczkach. Nie ma wtedy tyle tłuszczu i smakuje rewelacyjnie. Jeśli ktoś z Was jeszcze z nich nie korzystał, to polecam to nadrobić ;)



Ściereczki domowe

Ścierka do podłogi

Wszystkie ścierki, zarówno duża do podłogi, jak i te kuchenne są wytrzymałe i dobrze zbierają brud. Osobiście często je wymieniam, także zazwyczaj sięgam po tanie rozwiązania. Te tutaj takie właśnie są ;) Mi to wystarcza.

Jak widzicie, moje zamówienie jest dość spore, aczkolwiek nie zapłaciłam za nie więcej niż 40 zł (plus wysyłka). Z większości produktów jestem bardzo zadowolona, jednak najbardziej podoba mi się wygoda, jaką zapewniają mi takie internetowe zakupy. Nie trzeba stać w kolejkach, ani nawet wychodzić z domu. Moim zdaniem jest to świetne rozwiązanie dla każdego zapracowanego człowieka.
Drogeria SUPERKOSZYK.PL to ciekawe miejsce z super produktami i fachową obsługą.

Zajrzyjcie koniecznie!




http://www.superkoszyk.pl/



5 komentarzy:

  1. Z tego koszyka znam jedynie te ściereczki Grosik i ściereczki do mebli Presto

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super koszyk , przyda się w 100 % każdej Pani Domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asortyment mają faktycznie spory i jest w czym wybierać, myślę ,że za taką kwotę zrobiłaś fajne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog testerski , Blogger