Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. O zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

Happy Box od FARMONA, czyli pielęgnacja twarzy krok po kroku.


Cześć Kochani!
Kilka tygodni temu kurier zawitał do mnie z przemiłą niespodzianką od FARMONA. W ramach testów otrzymałam śliczne pudełeczko HAPPY BOX z bardzo ciekawą zawartością. Znalazły się tam kosmetyki do pielęgnacji twarzy nieznanej mi dotąd marki DERMISS. Każdy z nich z innym numerkiem, oznaczającym kolejność, z jaką należy po niego sięgać. Miałam sporo czasu, by wypróbować tych wspaniałości. Jak się spisały? O tym już za chwilę...





DERMISS 0'1 NUTRI CLEANSING KREMOWY OLEJEK DO DEMAKIJAŻU 200ml



 KLIK

Krok 0.1 DEMAKIJAŻ I OCZYSZCZANIE 


Pierwszym krokiem skutecznej pielęgnacji skóry jest jej dokładny demakijaż i oczyszczenie. Zajmuje kilka minut, ale wykonany prawidłowo przynosi efekt czystej i pełnej blasku skóry. Jego zadaniem jest usunięcie makijażu, sebum i zanieczyszczeń, które nagromadziły się na skórze przez cały dzień, a także przygotowanie jej na działanie kolejno aplikowanych preparatów.


MOJA OPINIA

Olejek do demakijażu ma lekko mętną, leistą postać. Dość dobrze radzi sobie z rozpuszczaniem wszelkich podkładów, pudrów itp. Z kolei demakijaż oczu idzie mu znacznie gorzej - właściwie ja go do tego nie używam, bo mocno szczypie mnie w oczy. Od zawsze mam wrażliwą skórę w tych okolicach, dlatego nie każdy kosmetyk się u mnie sprawdza. Na twarzy natomiast nie zauważyłam żadnego pieczenia, bądź zaczerwienienia, więc tutaj kosmetyk radzi sobie dobrze.

Tak przemyta skóra gotowa jest na kolejny krok. 


 

DERMISS 0'2 IDEAL BALANCER NAWILŻAJĄCY PŁYN MICELARNY 200ml



 KLIK


Krok 0.2  TONIZACJA I ODŚWIEŻENIE


Drugim krokiem perfekcyjnej pielęgnacji i zarazem wstępem do dalszych jej etapów jest przywrócenie skórze prawidłowego pH. Mycie skóry wodą znacząco wpływa na pogorszenie funkcji ochronnych i wysuszenie skóry, dlatego tak istotne jest stosowanie preparatów, które przywracają jej prawidłowy odczyn. Idealnym rozwiązaniem jest nasz preparat o multifunkcyjnym działaniu – nawilżający płyn micelarny do skóry twarzy i oczu. Jego łagodna formuła oparta została na micelach, które niczym magnez przyciągają zanieczyszczenia, gwarantując delikatne, ale skuteczne oczyszczenie. Zapewnia natychmiastowe nawilżenie i ukojenie, sprawia, że skóra jest czysta, odświeżona i gotowa na zastosowanie dalszych kosmetyków pielęgnacyjnych.



MOJA OPINIA


Płyn micelarny w opakowaniu z pompką to jedna z najwygodniejszych postaci tego kosmetyku z jaką miałam styczność. Dozuje odpowiednią ilość produktu i szybko wsiąka w wacik. Przy jego pomocy w łatwy sposób można usunąć pozostałości makijażu i brudu z twarzy i oczu. W tym przypadku nie zauważyłam żadnego podrażnienia. Właściwie to jestem mile zaskoczona jego bardzo skuteczną formułą. Kosmetyk dobrze radzi sobie z trudniejszymi do zmycia tuszami i ciężkim makijażem. Po jego zastosowaniu skóra jest promienna, gładka i czysta. Nie ma też niechcianego efektu przetłuszczenia, ani lepkości - za to właśnie bardzo cenię sobie ten środek. Jestem nim wręcz oczarowana.


 

DERMISS 0'3 SOFT EXFOLIATION PROGRESYWNY ŻEL ZŁUSZCZAJĄCY 75ml




 KLIK


Krok 0.3 EKSFOLIACJA


Twoja skóra jest już czysta i świeża, ale pamiętaj że regularnie potrzebuje głębszego oczyszczenia. Stymulując proces złuszczania i regularnie usuwając martwe komórki naskórka, pozwalamy skórze zachować młodszy wygląd. Skoncentrowana formuła progresywnego żelu złuszczającego delikatnie, a zarazem niezwykle skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka i już w zaledwie kilka minut wyraźnie poprawia wygląd skóry. Stężenie kwasów i pH preparatu zapewniają efektywne działanie, a żelowa konsystencja gwarantuje bezpieczną i wygodną aplikację. Formuła preparatu została oparta na skutecznych, wzajemnie uzupełniających się hydroksykwasach, które już w zaledwie kilka minut wyraźnie poprawiają wygląd Twojej skóry.



 MOJA OPINIA


Kolejnym krokiem w codziennej pielęgnacji jest dogłębne oczyszczanie skóry i pozbycie się zbędnego, martwego naskórka. Do tego celu stworzony został Żel Złuszczający Dermiss. Z pozoru zwyczajny i prosty kosmetyk w bardzo skuteczny sposób czyści i odświeża skórę. Po każdej kolejnej aplikacji żelu na twarz ( i pozostawieniu go tak przez ok. 10 min.) widoczna jest znaczna poprawa. Po pierwsze, skóra staje się gładka i czyściutka. Co więcej, po dłuższym okresie stosowania da się także zauważyć niewielkie rozjaśnienie plamek, porów i innych brzydkich niedoskonałości.



Producent zaleca stosować go 1 - 2 razy w tygodniu, ale ja z początku robiłam to częściej, gdyż moja skóra potrzebowała porządnego odświeżenia i, o dziwo, nie spowodowało to u mnie podrażnienia, ani zwiększenia ilości wyprysków. Efekty, jakie uzyskałam po jego regularnym stosowaniu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły, dlatego też planuję zakupić kolejną tubkę na zapas. Dodam jeszcze, że kosmetyk mimo swojej małej pojemności wystarcza na ok. 4 - 5 tygodni. Moim zdaniem to całkiem długo ;) Cena nie jest wygórowana, więc nie można narzekać.



DERMISS 0'4 ACTIVE OXYGEN OCHRONNY KREM DOTLENIAJĄCY 50ml



 KLIK


Krok 0.4 PIELĘGNACJA DZIENNA
 

Jeżeli po przebudzeniu Twoja skóra została już odświeżona i stonizowana, to pamiętaj o tym aby przygotować ją na cały dzień. Stres i negatywny wpływ czynników zewnętrznych sprawiają, że Twoja skóra staje się szara, zmęczona i pozbawiona blasku, a w konsekwencji szybciej się starzeje.

Jeżeli prowadzisz szybkie tempo życia, jesteś narażona na ciągły pośpiech i stres, a Twoja skóra potrzebuje kompleksowej ochrony, to nasz jest idealnie dopasowany do jej potrzeb.

  
MOJA OPINIA


Krem dotleniający Dermiss mieści się w eleganckim, granatowym słoiczku. Ma gładką, jednolitą konsystencję i bardzo miły zapach. Jego nakładanie na twarz to czysta przyjemność, natomiast minusikiem jest nieco wydłużony moment wsiąkania w skórę. Przez dłuższą chwilę cera jest rozświetlona i tłustawa. Jeśli chodzi o działanie to muszę przyznać, że kosmetyk nie jest jakiś nadzwyczajny. Sprawia, że skóra wygląda zdrowo i promiennie. Poza tym jest miękka i miła dotyku. Innych zmian nie zauważyłam. Dla mnie to jednak wystarczająco dużo, bo jestem młoda i nie potrzebuję jeszcze silniejszych kremów na zmarszczki ;) Taki efekt mnie zadowala.


DERMISS 0'6 CLEVER RENEWAL DETOKSYKUJĄCY KREM NAPRAWCZY 50ml





Krok 0.6 PIELĘGNACJA NOCNA


Twoja skóra w ciągu dnia dzielnie odpierała atak bodźców płynących do niej z zewnątrz. W nocy, kiedy Ty śpisz, ona ochoczo zabiera się do pracy, bo noc to idealny moment na regenerację i odbudowę warstwy ochronnej. Jeżeli w ciągu dnia byłaś narażona na pośpiech, stres i działanie negatywnych czynników środowiskowych, a Twoja skóra utraciła swój blask i wygląda na bardziej zestresowaną niż to odczuwasz, to ten krem jest idealnie dopasowany do potrzeb Twojej skóry.


MOJA OPINIA


Ostatnim produktem z pudełeczka jest krem detoksujący na noc. Jego zadaniem jest regeneracja skóry zmęczonej po całym dniu.W moim przypadku zauważalnymy efektami jakie przyniosła kuracja tym kosmetykiem było lekkie nawilżenie i wygładzenie skóry. Poza tym nie widzę większych zmian. Niemniej jednak uważam, że jest to fajny, łagodny kremik. Idealny do codziennej pielęgnacji.


Jako podsumowanie stwierdzam, iż cała seria kosmetyków, które znalazłam w pudełku HAPPY BOX to bardzo przyjemna kuracja dla zmęczonej, nieco poszarzałej cery. Przy regularnym stosowaniu można uzyskać fajne efekty, szczególnie zaś wygładzenie skóry i zanik wszelkich nierówności.
Czy to dużo? Dla mnie tak!
Dlatego szczerze polecam ;)






3 komentarze:

  1. Mojej cerze tez by się przydał taki program relaksacyjny, i twarz w pełni dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zawartość boxa , bardzo chętnie bym sobie go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem tego pudełka. Recenzja potwierdza,że warto nabyć te kosmetyki, by moja twarz nabrała blasku

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger