Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. O zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

KRZYSIEK - obuwie skórzane prosto od producenta.






Zaopatrywanie się w nową parę butów dla wielu z Nas niekiedy bywa trudne i męczące. Na Polskim rynku bowiem znaleźć można całą masę różnego rodzaju podróbek i "bubli". Jak zatem nie dać się naciągnąć i gdzie poszukiwać idealnego obuwia? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta - najlepszym rozwiązaniem będzie zakup produktów bezpośrednio od polskiego, sprawdzonego producenta. Jednym z nich jest KRZYSIEK - firma, która zajmuje się tworzeniem butów tylko i wyłącznie ze skór naturalnych.  

Obuwie KRZYSIEK wykonywane jest technologią FLEXIBLE, dzięki czemu nie tylko dopasowuje się do kształtu stopy, ale również zapewnia pełną swobodę ruchów i niesamowitą wygodę podczas chodzenia. Podeszwy są antypoślizgowe, a wkładka amortyzuje każdy krok. Skąd to wiem? Bo od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką pary bucików od tego właśnie producenta ;) A tak konkretnie to należą one do mojej mamy, bo to dla niej zostały przeze mnie wybrane. 
Moja mama po wypadku ma problem z jedną nogą, przez co bardzo trudno jest dopasować dla niej odpowiednie obuwie. Zważywszy na to, że producent KRZYSIEK oferuje produkty w korzystnych cenach i dodatkowo wykonywane metodą FLEXIBLE, postanowiłam ich wypróbować.


Model, który zamówiłam prezentuje się następująco:




DO KUPIENIA TUTAJ : KLIK




Przedstawione buciki nie są może jakieś szalone, czy wyjątkowo nowoczesne. Mi jednak zależało głównie na jak największej wygodzie i uniwersalnym wyglądzie, aby pasowały one do wielu stylizacji. Kolejna cecha, która zadecydowała o takim wyborze, to wszyte gumeczki - mamie często puchnie chora noga, a w tym przypadku but w razie potrzeby dopasuje się do kształtu stopy i nie będzie jej uciskał. 
 Po dokładnej obserwacji i wypróbowaniu przez mamę powyższej pary mogę śmiało stwierdzić, że trafiłyśmy w 10! Buciki są miękkie, lekkie i wygodne. Posadają wytrzymałą podeszwę, która jest stabilna i się nie ślizga. Wkładka natomiast daje wrażenie chodzenia na bosaka - a więc pod względem komfortu noszenia są wręcz DOSKONAŁE. Obszycia również wyglądają fachowo. Właściwie to nie ma się tu do czego przyczepić.





Obuwie KRZYSIEK to zdecydowanie najlepsza, polska jakość w stosunkowo niskiej cenie. Ja już się o tym przekonałam, dlatego z czystym sumieniem polecam Wam zajrzeć na stronę sklepu i zapoznać z jego ofertą. Na pewno nie pożałujecie. 

ZAPRASZAM! :)





4 komentarze:

  1. Moj maz uwielbia Polskie Rylko, ma 2 pary butow ktore uwaza za lepsze od Geoxa ;) polska gora <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia i tej marce obuwia i to polskiego.Moja mama też ceni sobie wygodę i najważniejsze,żeby pasowały czy do spódnicy czy jeansów :) Będę miała tą markę na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej marce. Wygodne buty to bardzo ważne nie tylko dla Twojej mamy. Moja również sobie to bardzo ceni :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger