Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. O zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

ROSEGAL - Wyjątkowo udane zamówienie ;)

Hej Kochani. 

Od dłuższego czasu mogę się cieszyć zawartością super paczki ze sklepu ROSEGAL. Miałam ją Wam pokazać już wcześniej, ale jakoś nie było ku temu okazji. Dzisiaj postanowiłam nadrobić zaległości. Zobaczcie, jakie cuda udało mi się upolować ;)


Spodenki męskie - KLIK

Pierwsza rzecz to rewelacyjne, bardzo eleganckie spodenki męskie. 2 miesiące temu zamawiałam już granatowe, ale tak bardzo mi się spodobały na moim mężu, że musiałam wziąć kolejne. Materiał i szycie są jak najbardziej na plus. Zupełnie nie ma się tutaj do czego przyczepić ;) Jednym słowem: IDEALNE!





Spodenki męskie JEANS - KLIK


Drugą rzeczą z zamówienia są spodenki jeansowe. Byłam zachwycona już samymi zdjęciami, ale w rzeczywistości wyglądają jeszcze lepiej. Z rozmiarem również trafiliśmy w 10! Tak więc był to dobry wybór.





Kombinezon 1 - KLIK


Kolejny produkt to bardzo fajny i niezwykle wygodny kombinezon. Dzięki jaśniejszemu, kontrastującemu paseczkowi ładnie podkreśla wcięcie w talii. Dodatkowym atutem jest oryginalny design, ale ja właśnie takie lubię.  Dla mnie bomba! ;)





Kombinezon 2 - KLIK


Ostatnia rzecz z zamówienia to różowy, bardzo seksowny kombinezon z odkrytymi ramionami. Wygląda dokładnie tak, jak na zdjęciach w sklepie. Dzięki temu, iż niemal idealnie przylega do ciała, talia jest pięknie wyeksponowana. Być może połączenie blondu z różowym niezbyt dobrze się kojarzy, ale tym razem nie potrafiłam się mu oprzeć ;)





UWAGA!

OTO SPECJALNY KOD, UPRAWNIAJĄCY DO ZNIŻKI O WYSOKOŚCI 5$ (PRZY ZAKUPACH ZA 50$):



ROSEGALSALE1
  
 Życzę udanych łowów.
Pozdrawiam :) 
 



5 komentarzy:

  1. Wyjątkowe zamówienie bo w 100% trafiony zakup :) Zarówno te spodenki,które są dobrze dopasowane,wygodne w noszeniu jak i kombinezony dla Ciebie,które są seksowne,zwłaszcza ten różowy :)Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Meskie jeans świetne dla mojego męża..ogólnie super zakupy

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny kombinezon jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki zwłaszcza te pierwsze bardzo fajne. Mąż ma podobne i bardzo dobrze się noszą. Kombinezonów jednak nie lubię, choć przyznam że na zdjęciu wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie zamówienie trafione na 100%spodenki dla męża są bardzo fajne. A kombinezony ostatnio również polubiłam. Podobają mi się te propozycje

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger